Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
Marketing Communication of a Specific Product
Trnková, Kristína ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The thesis is focused on marketing communication of a specific study program. Based on theoretical knowledge, the work deals with the evaluation of the current situation in society. This evaluation works as a basis for following recommendations and suggestions for improvement, which will increase the number of applications for the study of the program, strengthen awareness of the program and the image of the faculty at the same time.
Marketingová komunikace konkrétního produktu
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na doplnění a úpravy marketingové komunikace konkrétního magisterského studijního programu. Teoretická část se zabývá problematikou vysoké školy se zaměřením na marketingový mix, marketingovou komunikaci a rozhodování uchazečů. Analytická část je zaměřena na současný stav, kdy na základě výstupů analýz jsou zpracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomí o studijním programu, což pomůže přinést i navýšení počtu přihlášek.
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
Marketing Communication of a Specific Product
Trnková, Kristína ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The thesis is focused on marketing communication of a specific study program. Based on theoretical knowledge, the work deals with the evaluation of the current situation in society. This evaluation works as a basis for following recommendations and suggestions for improvement, which will increase the number of applications for the study of the program, strengthen awareness of the program and the image of the faculty at the same time.
Komparace výuky aktivit v přírodě na českých a norských univerzitách
Hejna, Zdeněk ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název práce: Komparace výuky aktivit v přírodě na českých a norských univerzitách Cíle práce: Hlavním cílem je komparace výuky aktivit v přírodě na vybraných českých a norských univerzitách. Metoda: V práci byla použita metoda rešerše nabídky studijních programů na jednotlivých školách a také jsme sestavili dotazník, který byl rozeslán mezi studenty jednotlivých oborů. Výsledky: Pozorujeme určitou odlišnost v českém a norském pojetí výuky aktivit v přírodě, které silně ovlivněno kulturně-historickým vývojem v obou zemích a rozdílným pohledem na vnímání přírody. Klíčová slova: aktivity v přírodě, friluftsliv, studijní program, komparace
Vývoj soukromého vysokého školství v České a Slovenské republice
Koberová, Michaela ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj soukromého vysokého školství v České a Slovenské republice. Studiem odborné literatury, legislativních předpisů a zpracováním statistických veřejných i neveřejných dat práce analyzuje vývoj systému soukromého vysokého vzdělávání v České a Slovenské republice včetně jeho porovnání a shrnuje aktuální podmínky, za kterých soukromé vysoké školy uskutečňují svou činnost. Zároveň se práce zaměřuje na zpracování získaných statistických dat k počtu soukromých vysokých škol, jejich studentů a absolventů. Nedílnou součástí práce je také analýza studijních programů, které jsou na soukromých vysokých školách uskutečňovány. Metodou zpracování statistických dat je zejména kvantitativní obsahová analýza poskytnutých ze statistických úřadů v Čechách i na Slovensku a prostřednictvím ministerstev školství obou zemí. Pro výstupy je využita trendová analýza zobrazující tendence jevů v určitém časovém období i komparativní analýza porovnávající stanovené ukazatele.
Komparace výuky aktivit v přírodě na českých a norských univerzitách
Hejna, Zdeněk ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název práce: Komparace výuky aktivit v přírodě na českých a norských univerzitách Cíle práce: Hlavním cílem je komparace výuky aktivit v přírodě na vybraných českých a norských univerzitách. Metoda: V práci byla použita metoda rešerše nabídky studijních programů na jednotlivých školách a také jsme sestavili dotazník, který byl rozeslán mezi studenty jednotlivých oborů. Výsledky: Pozorujeme určitou odlišnost v českém a norském pojetí výuky aktivit v přírodě, které silně ovlivněno kulturně-historickým vývojem v obou zemích a rozdílným pohledem na vnímání přírody. Klíčová slova: aktivity v přírodě, friluftsliv, studijní program, komparace
Analýza akreditovaných studijních programů ?Německý jazyk pro 2. stupeň ZŠ?
KUJÍNKOVÁ, Eva
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých studijních programů učitelství německého jazyka na 2. stupni základních škol na českých vysokých školách a porovnání výsledků. V teoretické části shrnuji informace o vývoji české vzdělávací politiky po roce 1989 a prezentuji nejdůležitější dokumenty ovlivňující současnou vzdělávací politiku, jakož i politiku jazykovou. V praktické části se již věnuji samotnému studiu. To je na všech vysokých školách v souladu s Boloňským procesem koncipováno jako strukturované. Předmětem analýzy je tedy bakalářský stupeň a navazující magisterský stupeň studia. Pro porovnání jsem si vybrala z celého oboru pouze část výuky věnovanou přípravě studentů na výuku německého jazyka na základních školách. Důraz je kladen na porovnání nabízených předmětů, tematickou skladbu předmětů a způsob získání didaktických znalostí a pedagogických dovedností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.